ostatnia migracja danych: ok. 9 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 4 minuty temu |
Witamy w systemie USOSweb Akademii Teatralnej w Warszawie!
W chwili obecnej w ramach systemu USOS uruchomione są następujące serwisy webowe:
USOSweb
https://usosweb.at.edu.pl
Podstawowa aplikacja dla wykładowców i studentów; podusmowuje podstawowe wiadomości dotyczące zajęć w bieżącym semestrze oraz dane archiwalne, w tym: plany zajęć, listy, protokoły zaliczeniowe, karty przebiegu studiów oraz umożliwia m.in.:
- rejestrację do grup zajęciowych,
- wystawianie ocen,
- komunikację między uczestnikami zajęć
- wypełnianie ankiet związanych z tokiem studiów lub konkretnymi zajęciami.
Osobom niezalogowanym (np. spoza uczelni) aplikacja prezentuje aktualną ofertę dydaktyczną.
Archiwum Prac Dyplomowych APD
https://apd.at.edu.pl
Serwis pełniący funkcję katalogu i repozytorium elektronicznych wersji prac dyplomowych. Wraz z każdą pracą przechowywane są powiązane z nią informacje, takie jak: nazwiska autorów, promotora pracy, recenzentów, treści recenzji i opinii oraz oceny pracy. Serwis realizuje automatyczne przesyłanie prac do systemu antyplagiatowego a po obronie deponuje je w bazie ORPD. Osobom niezalogowanym (np. spoza uczelni) serwis udostępnia katalog prezentujący krótką wizytówkę pracy obejmującą: dane autorów, promotora i recenzentów, tytuł oraz krótkie streszczenie i słowa kluczowe.
System Rezerwacji Sal SRS
https://srs.at.edu.pl
Serwis służący do rezerwowania sal w skali całej uczelni; do najważniejszych funkcji systemu można zaliczyć: prezentację zajętości sal w ramach zajęć studenckich oraz innych wydarzeń, możliwość zgłaszania zapotrzebowania oraz nanoszenia rezerwacji sal, mechanizm wyszukiwania konkretnych zajęć lub wolnych sal w określonym terminie.
Zasady dostępu do serwisów USOS dla studentów i pracowników AT
- Wszystkie serwisy USOS dostępne są zgodnie z przydzielonymi przez administratora uprawnieniami dla studentów i pracowników Akademii Teatralnej w Warszawie.
- W ramach jednego konta autoryzowanego w centralnym systemie uwierzytelniania CSU (CAS).
Domyślnym loginem dla pracowników i wykładowców jest numer PESEL, natomiast dla studentów NR ALBUMU (INDEKSU). - Alternatywnym loginem dla studentów i pracowników jest adres email poczty uczelnianej.
- Konto służące do logowania w systemach USOS jest powiązane z uczelnianym adesem mailowym w domenie "e-at.edu.pl". Przed pierwszym logowaniem do systemów USOS zarówno w przypadków studentów jak i pracowników należy aktywować pocztę, a następnie uworzyć własne hasło dostępowe do konta w USOS korzystając z opcji "Ustaw nowe hasło". W przypadku zapomnianego hasła lub innych problemów z logowaniem prosimy skorzystać z opcji "Ustaw nowe hasło" dostępnej u dołu panelu logowania i postępować zgodnie z instrukcją dostępną w zakładce - Logowanie i zmiana hasła.
Dane pierwszego logowania do poczty uczelnianej w przypadku nowych studentów udostępniane są przez IRK w zakładce prezentującej wyniki rekrutacji w sekcji komentarza do zgłoszenia. Wykładowcy otrzymują dane pierwszego logowania do poczty uczelnianej od pracowników BOTS. Dane pierwszego logowania do poczty uczelnianej nie służą do bezpośredniego logowania do systemów USOS.