Akademia Teatralna w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna
ostatnia migracja danych: ok. 9 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 4 minuty temu

Witamy w systemie USOSweb Akademii Teatralnej w Warszawie!

W chwili obecnej w ramach systemu USOS uruchomione są następujące serwisy webowe:

USOSweb

https://usosweb.at.edu.pl

Podstawowa aplikacja dla wykładowców i studentów; podusmowuje podstawowe wiadomości dotyczące zajęć w bieżącym semestrze oraz dane archiwalne, w tym: plany zajęć, listy, protokoły zaliczeniowe, karty przebiegu studiów oraz umożliwia m.in.:

  • rejestrację do grup zajęciowych,
  • wystawianie ocen,
  • komunikację między uczestnikami zajęć
  • wypełnianie ankiet związanych z tokiem studiów lub konkretnymi zajęciami.

Osobom niezalogowanym (np. spoza uczelni) aplikacja prezentuje aktualną ofertę dydaktyczną.

Archiwum Prac Dyplomowych APD

https://apd.at.edu.pl

Serwis pełniący funkcję katalogu i repozytorium elektronicznych wersji prac dyplomowych. Wraz z każdą pracą przechowywane są powiązane z nią informacje, takie jak: nazwiska autorów, promotora pracy, recenzentów, treści recenzji i opinii oraz oceny pracy. Serwis realizuje automatyczne przesyłanie prac do systemu antyplagiatowego a po obronie deponuje je w bazie ORPD. Osobom niezalogowanym (np. spoza uczelni) serwis udostępnia katalog prezentujący krótką wizytówkę pracy obejmującą: dane autorów, promotora i recenzentów, tytuł oraz krótkie streszczenie i słowa kluczowe.

System Rezerwacji Sal SRS

https://srs.at.edu.pl

Serwis służący do rezerwowania sal w skali całej uczelni; do najważniejszych funkcji systemu można zaliczyć: prezentację zajętości sal w ramach zajęć studenckich oraz innych wydarzeń, możliwość zgłaszania zapotrzebowania oraz nanoszenia rezerwacji sal, mechanizm wyszukiwania konkretnych zajęć lub wolnych sal w określonym terminie.

Zasady dostępu do serwisów USOS dla studentów i pracowników AT

 

  • Wszystkie serwisy USOS dostępne są zgodnie z przydzielonymi przez administratora uprawnieniami dla studentów i pracowników Akademii Teatralnej w Warszawie.
  • W ramach jednego konta autoryzowanego w centralnym systemie uwierzytelniania CSU (CAS).
    Domyślnym loginem dla pracowników i wykładowców jest numer PESEL, natomiast dla studentów NR ALBUMU (INDEKSU).
  • Alternatywnym loginem dla studentów i pracowników jest adres email poczty uczelnianej.
  • Konto służące do logowania w systemach USOS jest powiązane z uczelnianym adesem mailowym w domenie "e-at.edu.pl". Przed pierwszym logowaniem do systemów USOS zarówno w przypadków studentów jak i pracowników należy aktywować pocztę, a następnie uworzyć własne hasło dostępowe do konta w USOS korzystając z opcji "Ustaw nowe hasło". W przypadku zapomnianego hasła lub innych problemów z logowaniem prosimy skorzystać z opcji "Ustaw nowe hasło" dostępnej u dołu panelu logowania i postępować zgodnie z instrukcją dostępną w zakładce - Logowanie i zmiana hasła.

Dane pierwszego logowania do poczty uczelnianej w przypadku nowych studentów udostępniane są przez IRK w zakładce prezentującej wyniki rekrutacji w sekcji komentarza do zgłoszenia. Wykładowcy otrzymują dane pierwszego logowania do poczty uczelnianej od pracowników BOTS. Dane pierwszego logowania do poczty uczelnianej nie służą do bezpośredniego logowania do systemów USOS.

 

kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.2.0.0-3 (2025-09-04)