ostatnia migracja danych: ok. 19 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 237 dni temu |
Witamy w systemie USOSweb Akademii Teatralnej w Warszawie!
W chwili obecnej w ramach systemu USOS uruchomione są następujące serwisy webowe:
USOSweb
https://usosweb.at.edu.pl
Podstawowa aplikacja dla wykładowców i studentów; podusmowuje podstawowe wiadomości dotyczące zajęć w bieżącym semestrze oraz dane archiwalne, w tym: plany zajęć, listy, protokoły zaliczeniowe, karty przebiegu studiów oraz umożliwia m.in.:
- rejestrację do grup zajęciowych,
- wystawianie ocen,
- komunikację między uczestnikami zajęć
- wypełnianie ankiet związanych z tokiem studiów lub konkretnymi zajęciami.
Osobom niezalogowanym (np. spoza uczelni) aplikacja prezentuje aktualną ofertę dydaktyczną.
Archiwum Prac Dyplomowych APD
https://apd.at.edu.pl
Serwis pełniący funkcję katalogu i repozytorium elektronicznych wersji prac dyplomowych. Wraz z każdą pracą przechowywane są powiązane z nią informacje, takie jak: nazwiska autorów, promotora pracy, recenzentów, treści recenzji i opinii oraz oceny pracy. Serwis realizuje automatyczne przesyłanie prac do systemu antyplagiatowego a po obronie deponuje je w bazie ORPD. Osobom niezalogowanym (np. spoza uczelni) serwis udostępnia katalog prezentujący krótką wizytówkę pracy obejmującą: dane autorów, promotora i recenzentów, tytuł oraz krótkie streszczenie i słowa kluczowe.
System Rezerwacji Sal SRS
https://srs.at.edu.pl
Serwis służący do rezerwowania sal w skali całej uczelni; do najważniejszych funkcji systemu można zaliczyć: prezentację zajętości sal w ramach zajęć studenckich oraz innych wydarzeń, możliwość zgłaszania zapotrzebowania oraz nanoszenia rezerwacji sal, mechanizm wyszukiwania konkretnych zajęć lub wolnych sal w określonym terminie.
Komunikat dotyczący funkcjonalności poczty uczelnianej w domenie e-at.edu.pl
w związku z informacjami o problemach w funkcjonowaniu poczty w domenie e-at informujemy, że:
Ze względu na obowiązek dbałości o bezpieczeństwo informacji zabezpieczenia serwera uniemożliwiają przekierowanie poczty na prywatne adresy mailowe.
Odbieranie poczty E-AT możliwe jest przez stronę https://outlook.office365.com/ lub prościej https://office.com
Jak również przez programy pocztowe np. Outlook/Poczta Windows/AppleMail oraz w telefonach przez programy min. Outlook lub Poczta.
WAŻNE: należy skonfigurować dwie skrzynki w ramach programu pocztowego (aby poczta prywatna i służbowa wpadała w 'jedno miejsce') a nie ustawiać przekierowanie. Ustawienie przekierowania powoduje, że nadawca otrzymuje informację, że poczta nie została dostarczona.
W razie trudności z konfiguracją skrzynki można zwrócić się o pomoc do informatyka (jakub.pisarczyk [at] e-at.edu.pl).
Wyjaśniamy ponadto, że adresat otrzymał e-mail skierowany na adres w domenie e-at, jednak e-mail ten dotarł tylko na skrzynkę e-at. Zatem po zalogowaniu się na skrzynkę w domenie e-at odbiorca odbierze informację. Automatyczna informacja o odrzuceniu poczty to w istocie informacja, że e-mail nie dotarł na adres wskazany przy przekierowaniu.
Studenci naboru 2021/22
Informujemy, że w serwisie IRK, w zakładce prezentującej wyniki kwalifikacji zostaną Państwu udostępnione dane dostępowe do poczty studenckiej i systemu USOS, przy czym konta w systemie USOS zostaną uruchomione po immartykulacji, natomiast konta pocztowe są dostępne od momentu publikacji danych.
Prosimy więc o aktywację kont pocztowych, ponieważ istotnie informacje dotyczące organizacji zajęć będą przekazywane Państwu poprzez pocztę uczelnianą.
Termin publikacji danych oraz aktywacji kont w systemie USOS jest różny dla poszczególnych kierunków, prosimy więc, o cierpliwość i regularne sprawdzanie infromacji na stronie oraz prywatnej poczty.
Mobilny USOS AT
Pracowników i studentów zachęcamy do instalacji mobilnej wersji aplikacji usosowych Mobilny USOS AT.
Aktualnie dostępna jest wersja na systemy Android do pobrania z Google Play przy pomocy poniższego linku.
Aktualna wersja udostępnia m.in. następujące moduły:
Plan zajęć, kalendarz akademicki informacje o grupach zajęciowych.
Oceny/Protokoły - w tym module student zobaczy wszystkie uzyskane oceny, a pracownik będzie mógł dopisać oceny do protokołu. System na bieżąco przesyła powiadomienia o nowych ocenach.
Sprawdziany - student zobaczy swoje punkty z kolokwiów i prac zaliczeniowych, a pracownik będzie mógł wpisać punkty, oceny, komentarze oraz zmienić widoczność sprawdzianu. System na bieżąco przesyła powiadomienia o nowych wynikach.
Ankiety - student może wypełnić ankietę, pracownik widzi na bieżąco liczbę wypełnionych ankiet.
USOSmail - można wysłać wiadomość do uczestników jednej lub wielu grup zajęciowych.
Przydatne informacje - w tym module są widoczne informacje, które uczelnia uzna za szczególnie użyteczne, np. dane kontaktowe sekcji studenckiej dziekanatu, samorządu studenckiego.
Aktualności - na komórkę na bieżąco są przesyłane wiadomości przygotowane przez upoważnione do tego osoby (dziekana, pracownika sekcji studenckiej, samorząd studencki itp).
Wyszukiwarka - można wyszukiwać studentów, pracowników, przedmioty.
Aplikacja jest nadal rozwijana, sukcesywnie będą dodawane kolejne funkcjonalności. Zespół programistów USOS jest otwarty na uwagi użytkowników.
Do poprawnego korzystania z aplikacji wymagane jest konto w serwisach uczelnianych AT (tzw. konto CAS) - tzn. te same dane jak do klasycznych aplikacji webowych USOSa.
Zapraszamy do instalacji!
SAMODZIELNE RESETOWANIE HASEŁ UŻYTKOWINKÓW
w usłudze office.com
Przypominamy o możliwości samodzielnego resetowania hasła dla użytkowników, którzy aktywowali konta i jedynie zapomnieli aktualnego hasła do poczty w domenie e-at.edu.pl.
Usługa odzyskiwania hasła dostępna jest pod adresem:
https://passwordreset.microsoftonline.com/
Prosimy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w serwisie.
Osoby aktywujące konta proszone są o podawanie dotatkowych infomacji (prywatny email, telefon) umożliwiających późniejsze samodzielne odzyskiwanie haseł.
Poczta studencka i konta studenckie w systemie USOS
Informujemy, że konta studenckie w systemie USOS (login - nr indeksu) zostały powiązane z adresami poczty studenckiej w systemie Office 365.
W związku z tym, przy przeprowadzaniu procedury resetu hasła dostępowego do USOS należy podawać adresy poczty studenckiej w domenie e-at.edu.pl.
Wyjątek stanowią osoby wznawiające studia na obronę oraz studenci mający przedłużone terminy obrony. Osoby te nadal posługują się w systemie USOS prywatnymi adresami email.
Studenci z ostatniego naboru otrzymają informację zawierającą dane umożliwiające dostęp do poczty studenckiej oraz systemu USOS zawierajace:
- nr indeksu - stanowiący login do sytemu USOS
- adres email oraz hasło startowe umożliwiające aktywowanie konta w uczelnianym systemie pocztowym w usłudze Office 365.
UWAGA! Hasło tymczasowe jest ważne przez 30 dni od dnia wysłania wiadomości i należy je zmienić przy pierwszym logowaniu do systemu Office 365 w portalu — https://office.com. Podczas pierwszego logowania system może wymagać podania dodatkowych danych autoryzacyjnych (nr telefonu, alternatywny adres emial) służących do samodzielnego resetu hasła.
Studenci pierwszego roku, w celu zalogowania się do systemu USOSweb o adresie https://usosweb.at.edu.pl, po aktywowaniu konta pocztowego w usłudze Office 365 muszą przeprowadzić procedurę resetu hasła do systemu USOS zgodnie z instrukcją "Logowanie i zmiana hasła" dostępną pod adresem https://usosweb.at.edu.pl/kontroler.php?_action=news/default&panel=DOMYSLNY&file=zaloguj_sie.html
W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt pod adresem informatyk @ e-at.edu.pl
W mailu należy podać imię i nazwisko, nr indeksu oraz program studiów oraz opisać występujący problem.