Przedmioty specjalności - Aktorstwo i wokalistyka (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Kierunek Aktorstwo)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2016/17-Z - semestr zimowy 2016/2017 2016/17-L - semestr letni 2016/2017 2017/18-Z - semestr zimowy 2017/18 2017/18-L - semestr letni 2017/18 2018/19-Z - semestr zimowy 2018/19 2018/19-L - semestr letni 2018/19 2019/20-Z - semestr zimowy 2019/20 2019/20-L - semestr letni 2019/20 2020/21-Z - semestr zimowy 2020/21 2020/21-L - semestr letni 2020/21 2021/22-Z - semestr zimowy 2021/22 2021/22-L - semsetr letni 2021/22 2022/23-Z - semestr zimowy 2022/23 2022/23-L - semestr letni 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2016/17-Z | 2016/17-L | 2017/18-Z | 2017/18-L | 2018/19-Z | 2018/19-L | 2019/20-Z | 2019/20-L | 2020/21-Z | 2020/21-L | 2021/22-Z | 2021/22-L | 2022/23-Z | 2022/23-L | |||||
WA/A/EG1-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
- Osadzenie głosu na pozycji wymaganej dla wokalisty-aktora musicalu i dramatu - Korelacja zadań wokalnych ze swobodą ciała, dykcją i ekspresją aktorską - Kontynuacja i rozwój umiejętności wokalnych studentów |
|
||
WA/A/EG1-Z | brak | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
- zasady oddychania w działaniach scenicznych - anatomia, wiedza o funkcjonowaniu głosu - eliminacja napięć w ciele - poszukiwanie naturalnego głosu studenta - korelacja zadań wokalnych ze swobodą ciała, dykcją i ekspresją aktorską - prowadzenie frazy muzycznej – podstawy - uruchomienie rezonatorów – podstawy |
|
||
WA/A//EG2-R2-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
CELE PRZEDMIOTU EMISJA GŁOSU • wyrobienie prawidłowych nawyków w emisji głosu (oddech, miejsce artykulacji, rezonatory, rejestry) i ich koordynacja w celu wypracowania umiejętności posługiwania się głosem nośnym, dynamicznym, plastycznym (ze zdolnością do zmiany brzmień, dynamiki, tempa i rytmu) dającym możliwość wyrażania myśli, stanów, intencji, emocji i uczuć, zdolenym działać w każdych warunkach i przestrzeni (I – IV rok) • wypracowanie nawyków związanych z higieną głosu (I – IV)) • praca nad wyzwoleniem naturalnego brzmienia głosu (I – IV rok) • rozwijanie technik emisyjnych i impostacyjnych w celu wypracowania kondycji głosowej (II – IV rok) • wyrównanie brzmienia samogłosek między rejestrami na przestrzeni funkcjonalnej skali głosu (I – IV rok) • wyrobienie umiejętności prowadzenia frazy muzycznej (I – IV rok) • rozwiązywanie problemów związanych z emisją i impostacją głosu wynikających z potrzeb innych przedmiotów praktycznych (I – IV rok) |
|
||
WA/A//EG2-R2-Z |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
CELE PRZEDMIOTU EMISJA GŁOSU • wyrobienie prawidłowych nawyków w emisji głosu (oddech, miejsce artykulacji, rezonatory, rejestry) i ich koordynacja w celu wypracowania umiejętności posługiwania się głosem nośnym, dynamicznym, plastycznym (ze zdolnością do zmiany brzmień, dynamiki, tempa i rytmu) dającym możliwość wyrażania myśli, stanów, intencji, emocji i uczuć, zdolenym działać w każdych warunkach i przestrzeni (I – IV rok) • wypracowanie nawyków związanych z higieną głosu (I – IV)) • praca nad wyzwoleniem naturalnego brzmienia głosu (I – IV rok) • rozwijanie technik emisyjnych i impostacyjnych w celu wypracowania kondycji głosowej (II – IV rok) • wyrównanie brzmienia samogłosek między rejestrami na przestrzeni funkcjonalnej skali głosu (I – IV rok) • wyrobienie umiejętności prowadzenia frazy muzycznej (I – IV rok) • rozwiązywanie problemów związanych z emisją i impostacją głosu wynikających z potrzeb innych przedmiotów praktycznych (I – IV rok) |
|
||
WA/AW/EG3-R3-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
CELE PRZEDMIOTU EMISJA GŁOSU • wyrobienie prawidłowych nawyków w emisji głosu (oddech, miejsce artykulacji, rezonatory, rejestry) i ich koordynacja w celu wypracowania umiejętności posługiwania się głosem nośnym, dynamicznym, plastycznym (ze zdolnością do zmiany brzmień, dynamiki, tempa i rytmu) dającym możliwość wyrażania myśli, stanów, intencji, emocji i uczuć, zdolenym działać w każdych warunkach i przestrzeni (I – IV rok) • wypracowanie nawyków związanych z higieną głosu (I – IV)) • praca nad wyzwoleniem naturalnego brzmienia głosu (I – IV rok) • rozwijanie technik emisyjnych i impostacyjnych w celu wypracowania kondycji głosowej (II – IV rok) • wyrównanie brzmienia samogłosek między rejestrami na przestrzeni funkcjonalnej skali głosu (I – IV rok) • wyrobienie umiejętności prowadzenia frazy muzycznej (I – IV rok) • rozwiązywanie problemów związanych z emisją i impostacją głosu wynikających z potrzeb innych przedmiotów praktycznych (I – IV rok) |
|
||
WA/AW/EG3-R3-Z | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
CELE PRZEDMIOTU EMISJA GŁOSU • wyrobienie prawidłowych nawyków w emisji głosu (oddech, miejsce artykulacji, rezonatory, rejestry) i ich koordynacja w celu wypracowania umiejętności posługiwania się głosem nośnym, dynamicznym, plastycznym (ze zdolnością do zmiany brzmień, dynamiki, tempa i rytmu) dającym możliwość wyrażania myśli, stanów, intencji, emocji i uczuć, zdolenym działać w każdych warunkach i przestrzeni (I – IV rok) • wypracowanie nawyków związanych z higieną głosu (I – IV)) • praca nad wyzwoleniem naturalnego brzmienia głosu (I – IV rok) • rozwijanie technik emisyjnych i impostacyjnych w celu wypracowania kondycji głosowej (II – IV rok) • wyrównanie brzmienia samogłosek między rejestrami na przestrzeni funkcjonalnej skali głosu (I – IV rok) • wyrobienie umiejętności prowadzenia frazy muzycznej (I – IV rok) • rozwiązywanie problemów związanych z emisją i impostacją głosu wynikających z potrzeb innych przedmiotów praktycznych (I – IV rok) |
|
||
WA/AW/FMuzLit-R3-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone formom i stylom muzyki klasycznej, jazzowej i szeroko pojmowanej muzyki rozrywkowej oraz ich miejscu we współczesnej kulturze. Skupione są na okresie kształtowania się tej muzyki, a także ich rozwojowi po dzień dzisiejszy, a także problemach struktury dzieła muzycznego ( faktury, systemu dźwiękowego, tonalności, harmoniki, melodyki, rytmiki, formy),. Podczas zajęć omawiane będą także podstawy metodologiczne analizy dzieła muzycznego w odniesieniu do utworów różnych epok i kierunków stylistycznych (skorelowanie myśli teoretycznej z okresem historycznym, stylem, formami i gatunkami). |
|
||
WA/AW/FMuzLit-R3-Z | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone formom i stylom muzyki klasycznej, jazzowej i szeroko pojmowanej muzyki rozrywkowej oraz ich miejscu we współczesnej kulturze. Skupione są na okresie kształtowania się tej muzyki, a także ich rozwojowi po dzień dzisiejszy, a także problemach struktury dzieła muzycznego ( faktury, systemu dźwiękowego, tonalności, harmoniki, melodyki, rytmiki, formy),. Podczas zajęć omawiane będą także podstawy metodologiczne analizy dzieła muzycznego w odniesieniu do utworów różnych epok i kierunków stylistycznych (skorelowanie myśli teoretycznej z okresem historycznym, stylem, formami i gatunkami). |
|
||
WA/A/HMuz-R2-Z |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kształcenia jest zapoznanie studentów z historią muzyki popularnej XX wieku, co stanowi podstawę niezbędną do ukazania historii musicalu w drugim semestrze. Zakres przekazywanych treści obejmuje okres od narodzin jazzu (Nowy Orlean, początek XX wieku), poprzez kolejne etapy rozwoju tego gatunku (swing, be-bop, modern jazz) do współczesności. Równolegle przebiega ewolucja bluesa, R&B, aż po rock'n'roll i style współczesne (soul, funk, hip-hop). Osobne miejsce poświęcone jest rozwojowi muzyki popularnej w Polsce (głównie powojennej), ze szczególnym uwzględnieniem polskiego jazzu i specyficznie polskiego gatunku, jakim jest poezja śpiewana. Cały kurs ilustrowany jest nagraniami muzycznymi (wszędzie tam, gdzie jest to możliwie, czyli w 80-90% w zapisie video), które prowadzący omawia ze studentami. Całość materiału wprowadzana jest do zamkniętej grupy na FB (wykładowca i studenci), więc zawsze można wracać do omówionych materiałów. |
|
||
WA/A/HTMuz | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kształcenia jest zapoznanie studentów z historią musicalu, jako najbardziej popularnej formy teatru muzycznego XX wieku, jak i współcześnie. Zajęcia z historii muzyki popularnej XX wieku w I semestrze dały studentom orientację niezbędną w obserwowaniu rozwoju musicalu. Zakres przekazywanych treści obejmuje definicję gatunku (nie jest ona jednoznaczna, co daje temat do gorącej wspólnej dyskusji), chronologię musicalu nowoczesnego (w latach 1927-2019), a także monograficzne portrety najważniejszych twórców (m.in. Andrew Lloyd Webber). Omawiany jest – obok głównego kursu – rozwój musicalu w Polsce, z nastawieniem na spektakle światowe, wywodzące się z Broadwayu i West Endu, i ich polskie inscenizacje. Kurs ilustrowany jest nagraniami muzycznymi (gdzie jest to możliwie, czyli w 80-90% w zapisie wideo), które prowadzący omawia ze studentami. Całość materiału wprowadzana jest do zamkniętej grupy na FB (wykładowca i studenci), więc zawsze można wracać do omówionych materiałów. |
|
||
WA/A/PSDWok-R2-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praca nad piosenką w kontekście partnera scenicznego i widza. |
|
||
WA/A/PNRS-R3-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praca nad spektaklem muzycznym , w końcowej formie muzycznego dyplomu. Piosenki dobierane do opowiadanych historii , taki schemat w doborze utworów. Materiał muzyczny polski i zagraniczny. Od jazzowych ballad po rockowe brzmienia . Studentki pracują na solowymi partiami oraz śpiewają w trio i sekstecie.Repertuar tak dobrany aby pokazać szeroki wachlarz umiejętności studenta. |
|
||
WA/A/PzA1 | brak | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci w trakcie zajęć pracują wspólnie z akompaniatorem nad przygotowaniem utworów z dwóch obszarów stylistycznych - latynoamerykańskiego (bossa-nova, salsa, bolero, son etc.), oraz afroamerykańskiego (r'n'b, soul, funk etc.). Ponadto poznają ogólne cechy i specyfikę ww. gatunków ze szczególną uwagą na aspekt rytmiczny i wynikające z niego różnice w frazowaniu, konstruowaniu formy i narracji utworu. |
|
||
WA/A/PzA1-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci w trakcie zajęć pracują wspólnie z akompaniatorem nad przygotowaniem utworów z dwóch obszarów stylistycznych - latynoamerykańskiego (bossa-nova, salsa, bolero, son etc.), oraz afroamerykańskiego (r'n'b, soul, funk etc.). Ponadto poznają ogólne cechy i specyfikę ww. gatunków ze szczególną uwagą na aspekt rytmiczny i wynikające z niego różnice w frazowaniu, konstruowaniu formy i narracji utworu. |
|
||
WA/A/PrAk2-R2-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci w trakcie zajęć pracują wspólnie z akompaniatorem nad przygotowaniem utworów z gatunku piosenki musicalowej. Ponieważ występuje tu wiele styli i gatunków muzycznych (np. rock, pop, swing, samba, bossa nova itp.) każdy z nich wymaga czasu do zapoznania i analizy formalnej. Praca polega na dokładnym poznaniu linii melodycznej, harmonii utworu, rytmiki i zmian dynamicznych i agogicznych. Ponadto analizowane są ogólne cechy i specyfikę danego gatunku i wynikające z niego różnice w frazowaniu, konstruowaniu formy, narracji utworu. Na tej podstawie budowana jest rola i postać podczas zajęć "Style muzyczne" razem z profesorem prowadzącym. |
|
||
WA/A/PrAk2-R2-Z |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci w trakcie zajęć pracują wspólnie z akompaniatorem nad przygotowaniem utworów z gatunku piosenki musicalowej. Ponieważ występuje tu wiele styli i gatunków muzycznych (np. rock, pop, swing, samba, bossa nova itp.) każdy z nich wymaga czasu do zapoznania i analizy formalnej. Praca polega na dokładnym poznaniu linii melodycznej, harmonii utworu, rytmiki i zmian dynamicznych i agogicznych. Ponadto analizowane są ogólne cechy i specyfikę danego gatunku i wynikające z niego różnice w frazowaniu, konstruowaniu formy, narracji utworu. Na tej podstawie budowana jest rola i postać podczas zajęć "Style muzyczne" razem z profesorem prowadzącym. |
|
||
WA/AW/RwSM | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semsetr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/A/SDW | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest rozwój umiejętności przeprowadzenia dialogu, posługując się warstwą muzyczną w zakresie budowania postaci. |
|
||
WA/A/WSW-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
|
|
||
WA/A/WSW-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/A/Sol1 | brak | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/A/Sol1-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W trakcie zajęć student poznaje podstawowe pojęcia z zakresu zasad muzyki, które następnie zostają zastosowane w praktyce do kształcenia słuchu, zwiększenia świadomości muzycznej oraz ogólnej biegłości w dziedzinie wykonawstwa muzyki. |
|
||
WA/A/Sol2-R2-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wykształcenie w stopniu zaawansowanym umiejętności czytania nut głosem (także prima vista) Nabycie umiejętności stosowania zapisu nutowego i zastosowania go w praktyce Istotą kształcenia w ramach przedmiotu solfeż w drugim roku studiów jest: - rozwijanie i utrwalanie wiedzy na temat podstaw harmonii klasycznej i rozrywkowej - rozwijanie znajomości reprezentatywnych styli w zakresie muzyki rozrywkowej - rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie stosowania elementów dzieła muzycznego - kształcenie słuchu, ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia pamięci melodycznej - rozwijanie umiejętności utrzymania się w głosie harmonicznym w obrębie zespołu wokalnego - rozwijanie wyobraźni muzycznej, kreatywności i samodzielności - kształcenie umiejętności współdziałania w grupie - kształcenie umiejętności improwizacji głosowej na zadany temat oraz szybkiego zakomponowania towarzyszących głosów harmonicznych |
|
||
WA/A/Sol2-R2-Z |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wykształcenie w stopniu zaawansowanym umiejętności czytania nut głosem (także prima vista) Nabycie umiejętności stosowania zapisu nutowego i zastosowania go w praktyce Istotą kształcenia w ramach przedmiotu solfeż w drugim roku studiów jest: - rozwijanie i utrwalanie wiedzy na temat podstaw harmonii klasycznej i rozrywkowej - rozwijanie znajomości reprezentatywnych styli w zakresie muzyki rozrywkowej - rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie stosowania elementów dzieła muzycznego - kształcenie słuchu, ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia pamięci melodycznej - rozwijanie umiejętności utrzymania się w głosie harmonicznym w obrębie zespołu wokalnego - rozwijanie wyobraźni muzycznej, kreatywności i samodzielności - kształcenie umiejętności współdziałania w grupie - kształcenie umiejętności improwizacji głosowej na zadany temat oraz szybkiego zakomponowania towarzyszących głosów harmonicznych |
|
||
WA/A/SM1 | brak | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Osoby studiujące w trakcie zajęć w tym przedmiocie zdobędą podstawową wiedzę i umiejętności poruszania się po stylistykach muzycznych związanych z muzyką latynoamerykańską w połączeniu z działaniami scenicznymi. Poznają kanon twórców i wykonawców reprezentujących ten nurt muzyczny, poznają cechy muzyczne danego stylu związane z rytmiką, pulsem, agogiką, melodyką i frazowaniem. Praca w tym semestrze opierać się będzie głównie o precyzję w zakresie rytmu i pulsacji. |
|
||
WA/A/SM2 | brak | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Osoby studiujące w trakcie zajęć w tym przedmiocie zdobędą podstawową wiedzę i umiejętności poruszania się po stylistykach muzycznych związanych z muzyką afroamerykańską oraz zdobędą podstawowe umiejętności z zakresu improwizacji głosem. Poznają kanon twórców i wykonawców reprezentujących stylistykę soul, gospel, r&b i podobne im. Poznają cechy muzyczne danego stylu związane z pulsem, melodyką, frazowaniem i strukturami wielogłosowymi. Celem pracy w tym semestrze będzie rozbudowanie umiejętności improwizacji głosem powiązanej z ekspresją muzyczną i interpretacją treści, skuteczne osadzenie w pulsie, wykorzystanie wielogłosowych struktur jako elementu aranżacji utworu. |
|
||
WA/A/SM3 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów ze stylistykami teatru muzycznego oraz wyposażenie ich w podstawowe narzędzia interpretacji wokalno-aktorkiej utworw musicalowych. |
|
||
WA/A/SM3-R2-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów ze stylistykami teatru muzycznego oraz wyposażenie ich w podstawowe narzędzia interpretacji wokalno-aktorkiej utworw musicalowych. |
|
||
WA/A/SM4 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Style Muzyczne (jazz). Przedmiot pozwalający na zapoznanie się studenta z atrybutami stanowiącymi o stylu jakim jest muzyka jazzowa w zakresie podstawowym. Celem przedmiotu są dwa archetypy muzyki jazzowej: 1. Blues (jako forma 12-taktowa) 2. Utwór oparty o wyrazistą progresję II-V-I (najczęściej oparty o o budowę formalną A-A-B-A, A-A1 lub A-B). |
|
||
WA/A/SM4-R2-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||