Przedmioty ATM sem 5 rok III (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Kierunek Aktorstwo)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2017/18-Z - semestr zimowy 2017/18 2017/18-L - semestr letni 2017/18 2018/19-Z - semestr zimowy 2018/19 2018/19-L - semestr letni 2018/19 2019/20-Z - semestr zimowy 2019/20 2019/20-L - semestr letni 2019/20 2020/21-Z - semestr zimowy 2020/21 2021/22-Z - semestr zimowy 2021/22 2022/23-Z - semestr zimowy 2022/23 2023/24-Z - semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2017/18-Z | 2017/18-L | 2018/19-Z | 2018/19-L | 2019/20-Z | 2019/20-L | 2020/21-Z | 2021/22-Z | 2022/23-Z | 2023/24-Z | |||||
WA/A/DrAnt(f) | brak | brak |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/ATM/ElZiM |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia praktyczne wprowadzające studentów w zagadnienia wchodzenia na rynek pracy aktora, budowania marki osobistej, przygotowania i udostępniania swoich materiałów promujących oraz przygotowania się i przechodzenia przez proces castingowy również w formie self tape. |
|
||
WA/AW/EG3-R3-Z |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
CELE PRZEDMIOTU EMISJA GŁOSU • wyrobienie prawidłowych nawyków w emisji głosu (oddech, miejsce artykulacji, rezonatory, rejestry) i ich koordynacja w celu wypracowania umiejętności posługiwania się głosem nośnym, dynamicznym, plastycznym (ze zdolnością do zmiany brzmień, dynamiki, tempa i rytmu) dającym możliwość wyrażania myśli, stanów, intencji, emocji i uczuć, zdolenym działać w każdych warunkach i przestrzeni (I – IV rok) • wypracowanie nawyków związanych z higieną głosu (I – IV)) • praca nad wyzwoleniem naturalnego brzmienia głosu (I – IV rok) • rozwijanie technik emisyjnych i impostacyjnych w celu wypracowania kondycji głosowej (II – IV rok) • wyrównanie brzmienia samogłosek między rejestrami na przestrzeni funkcjonalnej skali głosu (I – IV rok) • wyrobienie umiejętności prowadzenia frazy muzycznej (I – IV rok) • rozwiązywanie problemów związanych z emisją i impostacją głosu wynikających z potrzeb innych przedmiotów praktycznych (I – IV rok) |
|
||
WA/ATM/EPwT3 | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/ATM/Hfilm |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/ATM/HSzt2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/ATM/IntPio3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/A/JOP3-R3-Z | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Lektorat języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (poziom B1+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) ma na celu zwiększenie kompetencji komunikacyjnej studentów w języku angielskim. Zajęcia obejmują zarówno analizę autentycznych materiałów (recenzje teatralne, fragmenty prozy i dramatu angielskiego, nagrania sztuk), jak i tworzenie i prezentację treści (pisanie recenzji, odgrywanie sceny dramatu, recytacja wiersza i fragmentu prozy). |
|
||
WA/ATM/KL3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/ATM/PnRTM |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przygotowanie studenta do zawodowej pracy zarówno w teatrze dramatycznym jak i teatrze o charakterze muzycznym i musicalowym. Główny cel to przeprowadzenie studenta przez rolę; możliwość zagrania pełnej postaci. |
|
||
WA/ATM/Pro3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci w trakcie ćwiczeń i wykładów zapoznają się z teorią i technikami improwizacji teatralnej. Uczą się posługiwać narzędziami improwizacji w tworzeniu a vista scen dramatycznych, komediowych i musicalowych, oraz wykorzystywać poznane techniki we własnym procesie twórczym. |
|
||
WA/ATM/TWsp2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poszerzenie wiedzy w zakresie świadomości ciała, plastyki i dynamiki ruchu. Kształtowanie pamięci i wyobraźni ruchowej, koordynacji i ekspresji ruchu. Kształtowanie właściwej postawy ciała. Znajomość podstaw techniki tańca współczesnego. |
|
||
WA/A/TAut-Z | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/ATM/TDPol |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WA/ATM/TWsp |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel główny: zapoznać z najważniejszymi zjawiskami współczesnego teatru polskiego Cele pośrednie: - Poznanie najnowszej historii teatru polskiego. - Przedstawienie najważniejszych i nowych trendów w teatrze polskim i europejskim oraz w obszarze sztuk performatywnych. - Zapoznanie z najważniejszymi twórcami teatralnymi |
|
||
WA/ATM/TiWM3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu - Uscenicznienie wymowy poprzez: poprawę wad wymowy, usprawnienie oddechu, emisji głosu w mówieniu i artykulacji, poszerzenie świadomości językowej, poszerzenie wyobraźni językowej przez różnorodne środki ekspresji, łączenie mowy z innymi środkami ekspresji aktorskiej, zaznajomienie z polskimi normami wymowy scenicznej. |
|
||
WA/ATM/UPwZ3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
„ bez twojego ty, nie ma mojego ja”. Peter Brook siła partnera moją siłą, zespołowość pierwszym krokiem w procesie kreacji, skupienie i oddanie się na okolicznościach zewnętrznych / partner, akcja/, zasadniczy dystans do zaimka osobowego „ja”. szacunek dla pracy kolegów. JA w MY, a nie JA i ONI |
|
||
WA/ATM/UPwZ4 | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
„ bez twojego ty, nie ma mojego ja”. Peter Brook siła partnera moją siłą, zespołowość pierwszym krokiem w procesie kreacji, skupienie i oddanie się na okolicznościach zewnętrznych / partner, akcja/, zasadniczy dystans do zaimka osobowego „ja”. szacunek dla pracy kolegów. JA w MY, a nie JA i ONI |
|
||
WA/ATM/UPwZ4-L | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
„ bez twojego ty, nie ma mojego ja”. Peter Brook siła partnera moją siłą, zespołowość pierwszym krokiem w procesie kreacji, skupienie i oddanie się na okolicznościach zewnętrznych / partner, akcja/, zasadniczy dystans do zaimka osobowego „ja”. szacunek dla pracy kolegów. JA w MY, a nie JA i ONI |
|
||
WA/ATM/WM-Z | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praca nad rolą w dramacie współczesnym. |
|
||