Przedmioty kierunkowe (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Kierunek Aktorstwo)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023/24-Z - semestr zimowy 2023/24 2023/24-L - semestr letni 2023/24 2024/25-Z - semestr zimowy 2024/25 2024/25-L - semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023/24-Z | 2023/24-L | 2024/25-Z | 2024/25-L | |||||
WA/A/CwR-L | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
. Przygotowanie studentów do „pracy z ciałem” i „pracy ciałem” w działaniu scenicznym. - Poszerzanie zakresu ruchu poprzez rozpoznanie centrum ciała, ciężaru, kierunków ruchu, punktów inicjacji ruchu. - Wprowadzenie do analizy ruchu. - Rola oddechu i pracy z oddechem w podstawowej koordynacji ruchowej i w poszukiwaniu zbalansowanej dynamiki ciała w działaniu scenicznym. - Wprowadzenie do improwizacji ruchowej. - Wprowadzenie do fizycznej współpracy z partnerem na scenie. |
|
||
WA/A/CwR-Z |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przygotowanie studentów do „pracy z ciałem” i „pracy ciałem” w działaniu scenicznym. - Poszerzanie zakresu ruchu poprzez rozpoznanie centrum ciała, ciężaru, kierunków ruchu, punktów inicjacji ruchu. - Wprowadzenie do analizy ruchu. - Rola oddechu i pracy z oddechem w podstawowej koordynacji ruchowej i w poszukiwaniu zbalansowanej dynamiki ciała w działaniu scenicznym. - Wprowadzenie do improwizacji ruchowej. - Wprowadzenie do fizycznej współpracy z partnerem na scenie. |
|
||
WA/A/EZA | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: Wykład i ćwiczenia w grupach moderowane przez pedagoga, czynne i bierne uczestnictwo w wykonywaniu zadań scenicznych .Realizacja etiud scenicznych wg. samodzielnych koncepcji studentów. Praca nad małymi scenami dialogowymi na podstawie wybranych dramatów współczesnych. Konsultacje indywidualne. Podstawy dialogu. Ćwiczenia improwizacyjne. Gry dramatyczne jako forma praktyki interpersonalnej w nauczaniu zachowań scenicznych. |
|
||
WA/A/EPwT1-L | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kontakt opiekuna roku ze studentami traktowany jako godzina wychowawcza, rozmowy polegające na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze Rozmowy, konsultacje, reagowanie na bieżąco na różne sytuacje w tym konfliktowe i rozwiązywanie ich indywidualnie i grupowo. |
|
||
WA/A/EPwT1-Z |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kontakt opiekuna roku ze studentami traktowany jako godzina wychowawcza, rozmowy. |
|
||
WA/A/EPwT2-L | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT2-Z |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT3-L | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT3-Z |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT4-L | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||