Przedmioty kierunkowe (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Kierunek Aktorstwo)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23-L - semestr letni 2022/23 2023/24-Z - semestr zimowy 2023/24 2023/24-L - semestr letni 2023/24 2024/25-Z - semestr zimowy 2024/25 2024/25-L - semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23-L | 2023/24-Z | 2023/24-L | 2024/25-Z | 2024/25-L | |||||
WA/A/CwR-L |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
. Przygotowanie studentów do „pracy z ciałem” i „pracy ciałem” w działaniu scenicznym. - Poszerzanie zakresu ruchu poprzez rozpoznanie centrum ciała, ciężaru, kierunków ruchu, punktów inicjacji ruchu. - Wprowadzenie do analizy ruchu. - Rola oddechu i pracy z oddechem w podstawowej koordynacji ruchowej i w poszukiwaniu zbalansowanej dynamiki ciała w działaniu scenicznym. - Wprowadzenie do improwizacji ruchowej. - Wprowadzenie do fizycznej współpracy z partnerem na scenie. |
|
||
WA/A/CwR-Z | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przygotowanie studentów do „pracy z ciałem” i „pracy ciałem” w działaniu scenicznym. - Poszerzanie zakresu ruchu poprzez rozpoznanie centrum ciała, ciężaru, kierunków ruchu, punktów inicjacji ruchu. - Wprowadzenie do analizy ruchu. - Rola oddechu i pracy z oddechem w podstawowej koordynacji ruchowej i w poszukiwaniu zbalansowanej dynamiki ciała w działaniu scenicznym. - Wprowadzenie do improwizacji ruchowej. - Wprowadzenie do fizycznej współpracy z partnerem na scenie. |
|
||
WA/A/EPwT1-L |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kontakt opiekuna roku ze studentami traktowany jako godzina wychowawcza, rozmowy polegające na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze Rozmowy, konsultacje, reagowanie na bieżąco na różne sytuacje w tym konfliktowe i rozwiązywanie ich indywidualnie i grupowo. |
|
||
WA/A/EPwT1-Z | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kontakt opiekuna roku ze studentami traktowany jako godzina wychowawcza, rozmowy. |
|
||
WA/A/EPwT2-L |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT2-Z | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT3-L |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT3-Z | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT4-L |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||
WA/A/EPwT4-Z | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pierwsza część zajęć prowadzona jest w formie konwersatorium. Polega na analizie zagadnień związanych z etyką pracy w teatrze, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnej dynamiki wokół ruchu #MeToo oraz krytyki instytucjonalnej badającej relacje władzy, podległości i autonomii w różnych modelach produkcji, zarządzania i kooperacji zarówno w instytucjach teatralnych, jak i szkolnictwie artystycznym. Druga cześć zajęć na charakter warsztatów antydyskryminacyjnych i antyprzemocowych prowadzonych przez ekspertkę. |
|
||