Akademia Teatralna w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Impostacja głosu II [WA/A/IG2] semestr zimowy 2018/19
WA ćwiczenia, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Impostacja głosu II [WA/A/IG2]
Zajęcia: semestr zimowy 2018/19 [2018/19-Z] (zakończony)
WA ćwiczenia [WA-cw], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 13:45 - 14:30
sala 117 Głos
Budynek główny Akademii Teatralnej w Warszawie jaki jest adres?
każdy piątek, 10:15 - 11:45
sala 117 Głos
Budynek główny Akademii Teatralnej w Warszawie jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: 40
Zaliczenie: zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Aldona Krasucka
Literatura:

1. B. Lutgen, G. Concone, N.Vaccai, E. Herbert-Caesari – ćwiczenia

wokalne

2. "Va pensiero" - chór z opery "Nabucco" G.Verdiego

3. "Humming chorus" z opery "Madama Butterfly" G.Pucciniego

4. "The Impossible Dream" z musicalu "Man of La Mancha" M.Leigh'a

5. "Świat srogi" - aria Bradosa z wodewilu "Krakowiacy i Górale" J.Stefaniego

6. Wybór utworów aktorskich z "Kabaretu Starszych Panów" J.Przybory i

J.Wasowskiego

7. W trakcie zajęć wykorzystane zostaną utwory lub ich fragmenty dobierane

adekwatnie do indywidualnego procesu rozwoju studenta

Zakres tematów:

1. Kontynuacja pracy nad głosem rozpoczętej na roku I

2. Świadomość intencji w oddechu

3. Ekspresja w mowie i śpiewie

4. Postawienie głosu

5. Elementy techniki bel canto

6. Efekty specjalnew mowie i śpiewie np. szept, krzyk, płacz, śmiech

Metody dydaktyczne:

1. Wykład problemowy

2. Ćwiczenia zbiorowe: wokalne, rozśpiewania, relaksy

3. Ćwiczenia indywidualne

4. Analiza przypadków

5. Wsparcie w realizacji głosowych zadań artystycznych z innych przedmiotów

Metody i kryteria oceniania:

1. Aktywność i udział w zajęciach

2. Efekt pokazów egzaminacyjnych przedmiotów, podczas

których używany jest głos: Sceny dialogowe wierszem, Sceny

dialogowe prozą, Improwizacja aktorska, Interpretacja piosenki.

3. Dozwolone są w semestrze 2 nieobecności nieusprawiedliwione. Przy

większej liczbie nieobecności nieusprawiedliwionych student nie

zostaje dopuszczony do zaliczenia.

Uwagi:

1. Każdy student podlega własnemu, indywidualnemu procesowi rozwoju

głosu i staraniem pedagoga będzie podążać za tym procesem

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Teatralna w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-3 (2024-06-10)