Akademia Teatralna w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wstęp do monodramu [WA/A/WdM-Z] semestr zimowy 2020/21
WA ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Wstęp do monodramu [WA/A/WdM-Z]
Zajęcia: semestr zimowy 2020/21 [2020/21-Z] (zakończony)
WA ćwiczenia [WA-cw], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 13:45 - 14:30
sala 115/116
Budynek główny Akademii Teatralnej w Warszawie jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: 1
Zaliczenie: zaliczenie
Prowadzący: Izabela Kuna
Literatura:

"Życie przed sobą" Romain Gary

"Zatracenie" Osamu Dazai

"Uczennica" Osamu Dazai

"Wyznanie maski" Yukio Mishima

'Kochanek" Marguerite Duras

Zakres tematów:

Poszukiwanie historii bohatera, który jest nam najbliższy, najbardziej do nas podobny albo najbardziej dla nas ciekawy, intrygujący

Adaptacja historii bohatera i próba opowiedzenia jej o sobie

Nazywanie emocji, które nam towarzyszą, kiedy myślimy o bohaterze i jego opowieści

Opowiadamy o bohaterach podobnych do nas, samotnych, nierozumianych poszukujących miłości, akceptacji, mających pragnienia, potrzeby, przeżywających cierpienia i walczących o siebie, bohaterach szczęśliwych i poszukujących szczęścia

Metody dydaktyczne:

Praca warsztatowa polegająca na jak najwierniejszej sobie wersji wybranego bohatera

Próba poszukiwania prawdy w opowieści bohatera poprzez swoje przeżycia i swoje emocje, które nam towarzyszą

próba znalezienia odpowiedzi , dlaczego chcę opowiadać wybraną historię i dlaczego ten bohater jest mi najbliższy

Wykorzystanie swojej wrażliwości, wyobraźni i swojej potrzeby dzielenia się swoim życiem z innymi ( widzem)

Poznanie technik , które oparte na koncentracji, uwadze, wrażliwości i intuicji pomogą nam utrzymać kontakt z widzem i przeprowadzić go przez opowiadana przez nas historię

Metody i kryteria oceniania:

zaliczenie

Uwagi:

Kuna

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Teatralna w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-7 (2024-10-21)