Akademia Teatralna w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji Przedmioty specjalności ANIMACJA-ORGANIZACJA-PRODUKCJA WOTL rok III semestr letni 2024/25 WOTL3-AOP-2024/25-L

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2024/25-L - semestr letni 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2024/25-L
WOT/L/PedTr
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2024/25
  • WOT ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

• Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawową wiedzą z obszaru pedagogiki teatralnej na przykładach działalności teatrów w Polsce oraz zagranicą.

• Celem przedmiotu jest nabycie świadomości oraz podstawowych umiejętności pedagoga teatru (zapoznanie z aktywnymi i angażującymi widza metodami edukacyjnymi )

• Celem jest zrozumienie mechanizmów procesu twórczego; polegającego na projektowaniu otwartych, twórczych, angażujących sytuacji edukacyjnych, bazujących na języku teatru i komentujących współczesny teatr.

• Rozbudzenie praktycznej refleksji w temacie „disabled theter”/ teatru dla życia: uczestniczenie w światowym Kongresie Assitej 2014, uczestnictwo w projekcie „teatr jako przestrzeń emancypacji”

Strona przedmiotu
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-5 (2025-02-26)