Przedmioty w rejestracji Rejestracja na przedmioty wolnego wyboru TTL 3 TTL3-2024/25-Z
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024/25-Z - semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024/25-Z | |||||
WSL/TTL/AZWSww-Z |
|
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy i praktyki z zakresu arteterapii dla zagrożonych wykluczeniem społecznym. |
|
||
WSL/TTL/MFT-Z |
|
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nabycie umiejętności przekładania koncepcji spektaklu w formie projektów scenograficznych i kostiumowych w realizację scenicznego dzieła. |
|
||
WSL/TTL/PzLS-Z |
|
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma za zadanie przybliżyć sposób pracy artysty teatru w lokalnej społeczności. Poruszane będą kwestie zarówno inspirowania się kulturą lokalną na rzecz działań profesjonalnych m.in. czerpanie z ludowości, pieśni, opowieści, tańców, melodii, mitów na rzecz budowania profesjonalnych działań scenicznych jak również praca artysty w teatrze nieprofesjonalnym. Porozmawiamy o pracy artysty jako animatora, reżysera, terapeuty, pedagoga w środowisku dzieci, młodzieży, seniorów,osób stygmatyzowanych, grup zagrożonych marginalizacją, mniejszości. Ważną kwestią będzie teatr pogranicza oraz dziedzictwo kulturowe jako inspiracja działań teatralnych. Porozmawiamy o lokalnych ośrodkach kultury – zarówno instytucjonalnych jak również alternatywnych, prowadzonych przez fundacje i stowarzyszenia. |
|
||
WSL/TTL/SL-Z |
|
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel przedmiotu: napisanie przez studenta pracy licencjackiej, której temat wynikać będzie z indywidualnych zainteresowań studenta. |
|
||
WSL/TTL/SR03 |
|
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wyposażenie studenta w narzędzia niezbędne do analizy zagadnień teatralnych pod kątem towarzyszenia w konstruowaniu scenariuszy i egzemplarzy reżyserskich zawierających koncepcję widowiska teatralnego. Celem jest również aktywne uczestniczenie w temacie podejmowanym przez studentów reżyserii poprzez uzupełnienie o aspekt plastycznej narracji. W efekcie powstały egzemplarz powinien spełniać możliwości realizacyjne w warunkach teatralnych. |
|
||
WSL/TTL/TOF2-Z |
|
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest nabycie (w oparciu o całościową analizę materiału dramaturgicznego) umiejętności efektywnego udzielenia konsultacji plastycznych prac studentów , powstających w ramach zajęć Teatru ożywionej formy. Pomoc w projektowaniu i wykonaniu kostiumów , elementów scenografii do małych form teatralnych tworzonych przez studentów kierunku aktorskiego. |
|
||
WSL/TTL/TPZASL2-Z |
|
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest nabycie (w oparciu o całościową analizę materiału dramaturgicznego) umiejętności ustalenia wzajemnych relacji pomiędzy postaciami scenicznymi i wybudowania na tej podstawie emocjonalnych i przestrzennych sytuacji w różnych improwizowanych wariantach oraz wybór i uzasadnienie najtrafniejszego rozwiązania poprzez użycie środków wyrazowych teatru lalek. Towarzyszenie studiującym reżyserię w tym procesie zostanie pogłębione o referencje estetyczne. Zadania mają na celu pogłębienie umiejętności zdobytych podczas zajęć kierunkowych TTL, które mogą być pomocne przy pracy nad estetyką wypowiedzi scenicznej W pierwszym etapie prac (analitycznych i konwersatoryjnych) istnieje możliwość prowadzenia i uczestnictwa przy wykorzystaniu platformy TEAMS. |
|
||