Impostacja głosu w mowie i w śpiewie II [WA/A/IGMS2-Z]
semestr zimowy 2023/24
WA ćwiczenia,
grupa nr 2
| Przedmiot: | Impostacja głosu w mowie i w śpiewie II [WA/A/IGMS2-Z] |
| Zajęcia: |
semestr zimowy 2023/24 [2023/24-Z]
(zakończony)
WA ćwiczenia [WA-cw], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
|
Terminy i miejsca:
|
każdy wtorek, 9:45 - 10:30
sala 111/112 Budynek główny Akademii Teatralnej w Warszawie jaki jest adres?
każda środa, 12:00 - 13:30
sala 111/112 Budynek główny Akademii Teatralnej w Warszawie jaki jest adres? |
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
| Liczba osób w grupie: | 4 |
| Limit miejsc: | (brak danych) |
| Zaliczenie: | zaliczenie na ocenę |
| Prowadzący: | Aldona Krasucka |
| Literatura: |
- Wybrane utwory solowe z musicali światowych w języku oryginalnym oraz tłumaczeniu polskim - Inne utwory musicalowe dobrane na miarę postępów i rozwoju studenta - Fragmenty monologów z literatury polskiej i światowej - Utwory, które wyłonią się na życzenie studenta - Konsultacja utworów i tekstów wykonywanych przez studenta na innych przedmiotach i w ewentualnych produkcjach pozaszkolnych |
| Zakres tematów: |
- Wyrównanie brzmienia głosu zależnie od zadania wokalnego i aktorskiego - Osadzenie głosu na pozycji wymaganej dla aktora i wokalisty - Wyrównanie pozycji głosu między wdechem a wydechem - Nośność, przybliżenie głosu do słuchacza, bez użycia mikrofonu - Korelacja zadań wokalnych i tekstowuch ze swobodą ciała, dykcją i ekspresją aktorską |
| Metody dydaktyczne: |
- Ćwiczenia zbiorowe z elementami wykładu - Ćwiczenia indywidualne - Analiza przypadków |
| Metody i kryteria oceniania: |
- Aktywność i udział w zajęciach - Efekt pokazów egzaminacyjnych przedmiotów, podczas których używany jest głos. - Dozwolone są w semestrze 2 nieobecności nieusprawiedliwione. Przy większej liczbie nieobecności nieusprawiedliwionych student nie zostaje dopuszczony do zaliczenia. |
| Uwagi: |
Niezależnie od planów - podążanie za procesem rozwoju studenta oraz reagowanie na jego aktualną dyspozycję psychofizyczną. Każdy student jest indywidualnością i podąża własną drogą rozwojową. Otwartość i czujność pedagoga jest tym, co najcenniejsze można studentowi ofiarować. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.