Lektorat języka angielskiego 1 [WOT/L/LAng-Z]
semestr zimowy 2019/20
WOT ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Lektorat języka angielskiego 1 [WOT/L/LAng-Z] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2019/20 [2019/20-Z]
(zakończony)
WOT ćwiczenia [WOT-cw], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 10:30 - 12:00
sala 222 Budynek główny Akademii Teatralnej w Warszawie jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 27 |
Limit miejsc: | 40 |
Zaliczenie: | zaliczenie |
Prowadzący: | Aleksandra Ożarowska |
Literatura: |
Podstawowa: 1. Clare, A., & Wilson, J. J. (2015). Speak Out Advanced. Student’s book. Second edition. Pearson. 2. Materiały autentyczne – prasa angielska (The Guardian, New Yorker) 3. Materiały własne lektorki. Uzupełniająca: 1. Mańkowska, A., Nowacka, M., & Kłoczowska, M. (2009). "How Much Wood Would a Woodchuck Chuck?": English Pronunciation Practice Book. Konsorcjum Akademickie. 2. Ponsonby, M. (1987). How now, brown cow?: a course in the pronunciation of English, with exercises and dialogues. Prentice Hall. 3. Vaughan-Rees, M. (2010). Rhymes and rhythms: A poem-based course for English pronunciation study. Garnet Education |
Zakres tematów: |
- Wielcy brytyjscy i amerykańscy aktorzy - Filmy oparte na książkach, książki oparte na filmach - Teatr elżbietański - Szekspir kiedyś i dziś - Teatr w Wielkiej Brytanii - Teatr w Stanach Zjednoczonych - Uwspółcześnione produkcje teatralne – odkrycie czy pomyłka? - Scena teatru muzycznego w Wielkiej Brytanii - Sztuki wizualne w Wielkiej Brytanii - Akcenty w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych |
Metody dydaktyczne: |
1. Konwersatorium (dyskusja dydaktyczna, dialog dydaktyczny) – zajęcia grupowe z udziałem prowadzącego w roli moderatora, służące wspomaganiu biegłości językowej – łatwości wypowiadania się, formułowania opinii, doskonalenia poprawności i korygowania wymowy; przygotowywanie prezentacji multimedialnej. Szczególny nacisk położony jest na dyskusje dotyczące współczesnego życia teatralnego/branży filmowej w Polsce i na świecie; 2. Ćwiczenia – zajęcia grupowe oparte na doskonaleniu gramatyki, słownictwa, dłuższych i krótszych form pisemnych (głównie w kontekście teatralno-filmowym); 3. Projekt indywidualny – przygotowanie prezentacji na wybrany temat (z prezentacją multimedialną), której planowany efekt uzależniony jest od wiedzy i umiejętności studenta nabytej w trakcie studiów. |
Metody i kryteria oceniania: |
a) Zaliczenie I semestru (test) (30%) c) Czynny udział w dyskusjach (20%) d) Praca pisemna (10%) e) Prezentacja na zajęciach (10%) d) Zaliczenie II semestru (test) (50%) |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Teatralna w Warszawie.