Akademia Teatralna w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podstawy projektowania i animacji komputerowej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WSL/TTL/PPiAK-Z
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0215) Muzyka i sztuki sceniczne Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Podstawy projektowania i animacji komputerowej
Jednostka: Kierunek TTL rok II
Grupy: Przedmioty WSL/TTL rok II sem III
Przedmitoy podstawowe TTL
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: Polski
Skrócony opis:

Zapoznanie studenta z zagadnieniami projektowania i animacji komputerowej. Doprowadzenie do świadomego rozumienia przez studenta technik animacji komputerowej i możliwości ich wykorzystania w teatrze lalek.

Pełny opis:

Ćwiczenia zaznajamiające z zagadnieniami animacji komputerowej. Praca praktyczna.

Literatura:

Literatura wykorzystywana na zajęciach:

1. Rick Parent "Animacja komputerowa"; Wydawnictwo Naukowe PWN 2011

Wykaz literatury uzupełniającej:

2. John P. Chismar " Efektowana Animacja w praktyce"; Wydawnictwo Helion 1999

Efekty uczenia się:

W zakresie wiedzy (W) student:

- jest wyposażony w rzetelne podstawy wiedzy historycznej w zakresie animacji komputerowej. Ma szeroką orientację w zakresie problematyki związanej z technologiami i programami stosowanymi w animacji. Jest świadomy powiązań i zależności pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami studiów, a także wykorzystuje tę wiedzę w dalszym rozwoju artystycznym. (T_W06, T_W08, T_W11)

W zakresie umiejętności (U) student:

- umie podejmować samodzielnie decyzje. Umie słuchać współpracowników i wykorzystywać ich uwagi w realizacji wspólnego celu jakim jest etiuda animacyjna. Posiada szeroki zakres wiedzy i umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych koncepcji artystycznych. Umie swobodnie wypowiadać się na temat różnych dziedzin twórczości teatralnej. (T_U01, T_U03, T_U05, T_U06)

W zakresie kompetencji społecznych (K) student:

- jest zdolny w różnych sytuacjach do efektywnego wykorzystania zdolności twórczego myślenia i twórczej pracy.

- Wykazuje umiejętności samooceny. T_K01,T_K02,T_K04,T_K08,T_K10

Metody i kryteria oceniania:

III semestr ( 30 godz. ) - zaliczenie

IV semestr ( 30 godz.) - zaliczenie z oceną

Omówienie prac praktycznych

Możliwe konsultacje indywidualne w trakcie powstawania prac praktycznych.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-01-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
WSL - dydaktyka, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Sebastian Łukaszuk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - zaliczenie
WSL - dydaktyka - zaliczenie

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2024/25" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-01-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
WSL - dydaktyka, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Wolska
Prowadzący grup: Ewa Wolska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - zaliczenie
WSL - dydaktyka - zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Teatralna w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-7 (2024-10-21)