Przedmioty w rejestracji Rejestracja na przedmioty wolnego wyboru RTL rok III semestr letni 2023/2024 RTL3-2023/24-L
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023/24-L - semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023/24-L | |||||
WSL/RTL/AZWSww-L |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy i praktyki z zakresu arteterapii dla zagrożonych wykluczeniem społecznym. |
|
|||
WSL/RTL/PzLS-L |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma za zadanie przybliżyć sposób pracy artysty teatru w lokalnej społeczności. Poruszane będą kwestie zarówno inspirowania się kulturą lokalną na rzecz działań profesjonalnych m.in. czerpanie z ludowości, pieśni, opowieści, tańców, melodii, mitów na rzecz budowania profesjonalnych działań scenicznych jak również praca artysty w teatrze nieprofesjonalnym. Porozmawiamy o pracy artysty jako animatora, reżysera, terapeuty, pedagoga w środowisku dzieci, młodzieży, seniorów,osób stygmatyzowanych, grup zagrożonych marginalizacją, mniejszości. Ważną kwestią będzie teatr pogranicza oraz dziedzictwo kulturowe jako inspiracja działań teatralnych. Porozmawiamy o lokalnych ośrodkach kultury – zarówno instytucjonalnych jak również alternatywnych, prowadzonych przez fundacje i stowarzyszenia. |
|
|||
WSL/RTL/TWTSDXXw-L |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zdobycie przez studentów/tki podstawowej wiedzy na temat wybranych przemian w postrzeganiu i uprawianiu teatru XX wieku i ich społeczno-kulturowych uwarunkowań w Polsce i na świecie; a także – dzięki orientacji w stylach, stylistykach etc. – zdobycie podstawowych umiejętności analizy i interpretacji dzieła teatralnego. |
|
|||