Przedmioty wolnego wyboru RTL (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Filia w Białymstoku)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2016/17-Z - semestr zimowy 2016/2017 2016/17-L - semestr letni 2016/2017 2017/18-Z - semestr zimowy 2017/18 2017/18-L - semestr letni 2017/18 2018/19-Z - semestr zimowy 2018/19 2018/19-L - semestr letni 2018/19 2019/20-Z - semestr zimowy 2019/20 2019/20-L - semestr letni 2019/20 2020/21-Z - semestr zimowy 2020/21 2020/21-L - semestr letni 2020/21 2021/22-Z - semestr zimowy 2021/22 2021/22-L - semsetr letni 2021/22 2022/23-Z - semestr zimowy 2022/23 2022/23-L - semestr letni 2022/23 2023/24-Z - semestr zimowy 2023/24 2023/24-L - semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2016/17-Z | 2016/17-L | 2017/18-Z | 2017/18-L | 2018/19-Z | 2018/19-L | 2019/20-Z | 2019/20-L | 2020/21-Z | 2020/21-L | 2021/22-Z | 2021/22-L | 2022/23-Z | 2022/23-L | 2023/24-Z | 2023/24-L | |||||
WSL/RTL/AZWSww-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semsetr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy i praktyki z zakresu arteterapii dla zagrożonych wykluczeniem społecznym. |
|
||
WSL/RTL/AZWSww-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy i praktyki z zakresu arteterapii dla zagrożonych wykluczeniem społecznym. |
|
||
WSL/RTL/AwT-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Asystentura w teatrze to aktywne uczestnictwo w procesie realizacji pełnowymiarowego spektaklu pod opieką profesjonalnego reżysera na scenie profesjonalnego teatru. |
|
||
WSL/RTL/AwT-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Asystentura w teatrze to aktywne uczestnictwo w procesie realizacji pełnowymiarowego spektaklu pod opieką profesjonalnego reżysera na scenie profesjonalnego teatru. |
|
||
WSL/RTL/CwR-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter laboratorium. Celem przedmiotu są: zapoznanie studentów z podstawowymi narzędziami pracy aktora jakimi są ciało i umysł oraz integracja tych dwóch aspektów w wyniku różnych działań fizycznych i mentalnych; rozwijanie indywidualnych zdolności ruchowych po przez kreowanie krótkich form tanecznych. Struktura zajęć podzielona jest na bloki tematyczne i oparta została na ćwiczeniach lub połączeniu ćwiczeń z wiedzą teoretyczną w postaci krótkich wykładów, dyskusji wspartych materiałami pomocniczymi (np. film, literatura specjalistyczna, materiały interaktywne). Zakres materiału min. obejmuje: rozwijanie uważności na czynniki zewnętrzne i wewnętrzne, zwiększanie świadomości ciała i oddechu, pobudzanie wyobraźni i abstrakcyjnego myślenia, rozwijanie indywidualnej ekspresji ruchowej, rozwijanie intuicyjnego podejścia do pracy twórczej i kreacji scenicznej. Zajęcia będą miały charakter indywidualny lub grupowy. |
|
||
WSL/RTL/CwR-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter laboratorium. Celem przedmiotu są: zapoznanie studentów z podstawowymi narzędziami pracy aktora jakimi są ciało i umysł oraz integracja tych dwóch aspektów w wyniku różnych działań fizycznych i mentalnych; rozwijanie indywidualnych zdolności ruchowych po przez kreowanie krótkich form ruchowych. Struktura zajęć podzielona jest na bloki tematyczne i oparta została na ćwiczeniach lub połączeniu ćwiczeń z wiedzą teoretyczną w postaci krótkich wykładów, dyskusji wspartych materiałami pomocniczymi (np. film, literatura specjalistyczna, materiały interaktywne). Zakres materiału min. obejmuje: rozwijanie uważności na czynniki zewnętrzne i wewnętrzne, zwiększanie świadomości ciała i oddechu, pobudzanie wyobraźni i abstrakcyjnego myślenia, rozwijanie indywidualnej ekspresji ruchowej, rozwijanie intuicyjnego podejścia do pracy twórczej i kreacji scenicznej. Zajęcia będą miały charakter indywidualny lub grupowy. |
|
||
WSL/RTL/EZA | brak | brak |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia ćwiczeniowe budujące podstawy warsztatu aktorskiego: umiejętność przeprowadzenia procesu psychologicznego, postawienia konkretnego zadania aktorskiego, znalezienia się w sytuacji dialogowej z partnerem bez użycia tekstu literackiego w pierwszym semestrze i zderzeniu z literaturą w drugim |
|
||
WSL/RTL/EGZIP-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
-ustawiczne utrwalanie nabytych umiejętności posługiwania się głosem; -dalsze zdobywanie wiedzy z zakresu nomenklatury muzycznej; -dalsze utrwalanie umiejętności w zakresie rozpoznawania przebiegu energetycznego frazy; -umiejętność połączenia elementów dzieła muzycznego w śpiewie ze sferą zadania aktorskiego; |
|
||
WSL/RTL/EGZIP-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
-ustawiczne utrwalanie nabytych umiejętności posługiwania się głosem; -dalsze zdobywanie wiedzy z zakresu nomenklatury muzycznej; -dalsze utrwalanie umiejętności w zakresie rozpoznawania przebiegu energetycznego frazy; -umiejętność połączenia elementów dzieła muzycznego w śpiewie ze sferą zadania aktorskiego; -umiejętność analizy treści muzycznej i literackiej piosenki; |
|
||
WSL/RTL/G-R2-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wzmocnienie i utrzymanie jak najwyższego poziomu sprawności fizycznej i koordynacji ruchowej. Umiejętności szybkiego przygotowania organizmu do stawianych wyzwań. Ergonomia i estetyka ruchu. Kształtowanie poczucia odpowiedzialności za bezpieczeństwo własne i współćwiczących. Pogłębianie i utrwalanie zachowań prozdrowotnych. Kontynuacja procesu nauczania z przedmiotu Wychowanie fizyczne z roku I. Gotowość do pracy zdalnej , on-line. |
|
||
WSL/RTL/G-R2-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wzmocnienie i utrzymanie jak najwyższego poziomu sprawności fizycznej i koordynacji ruchowej. Umiejętności szybkiego przygotowania organizmu do stawianych wyzwań. Ergonomia i estetyka ruchu. Kształtowanie poczucia odpowiedzialności za bezpieczeństwo własne i współćwiczących. Pogłębianie i utrwalanie zachowań prozdrowotnych. Kontynuacja procesu nauczania z przedmiotu Wychowanie fizyczne z roku I. Gotowość do pracy zdalnej , on-line. |
|
||
WSL/RTL/GAwM-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semsetr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WSL/RTL/GAwM-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WSL/RTL/IP | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot „Interpretacja prozy” jest kontynuacją pracy rozpoczętej w ramach przedmiotu „Wstęp do interpretacji prozy”. Kurs obejmuje wstępne przygotowanie studentek i studentów reżyserii do pracy nad tekstem pisanym prozą. Głównym celem zajęć jest uzyskanie podstawowej wiedzy i umiejętności z zakresu analizy i aktorskiej interpretacji utworu. Uczestnictwo w zajęciach pozwoli przyszłym reżyserkom /reżyserom lepiej zrozumieć specyfikę pracy aktorskiej, co może zaowocować lepszą współpracą. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym lub on-line. |
|
||
WSL/RTL/IW | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
- (od 2024-02-12) Przedmioty WSL/RTL rok II sem IV
Skrócony opis
Przygotowanie studentów reżyserii do pracy z wierszem klasycznym. Głównym celem zajęć jest zbudowanie warsztatowych umiejętności samodzielnej analizy tekstu i budowania własnej interpretacji wiersza, z poszanowaniem jego poetyki, ale bez zatracania indywidualności aktorskiej. Możliwa jest również próba reżyserskiego przygotowania sceny na bazie wybranego tekstu literackiego. |
|
||
WSL/RTL/JAK-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem lektoratu jest prowadzenie zajęć w formie ćwiczeń i konwersatorium, podczas których nastąpi doskonalenie czterech sprawności językowych w celu opanowania ich na poziomie B2+, pozyskanie wiedzy w zakresie specjalistycznego słownictwa zawodowego związanego z profilem studiów (leksyka dotycząca słownictwa teatralnego ze szczególnym uwzględnieniem aktorstwa teatru lalek) oraz nabywanie umiejętności korzystania z technik informacyjno-komunikacyjnych w celu świadomego i krytycznego korzystania ze źródeł wiedzy. Kontynuacja cyklu z roku I. |
|
||
WSL/RTL/JAK-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem lektoratu jest prowadzenie zajęć w formie ćwiczeń i konwersatorium, podczas których nastąpi doskonalenie czterech sprawności językowych w celu opanowania ich na poziomie B2+, pozyskanie wiedzy w zakresie specjalistycznego słownictwa zawodowego związanego z profilem studiów (leksyka dotycząca słownictwa teatralnego ze szczególnym uwzględnieniem aktorstwa teatru lalek) oraz nabywanie umiejętności korzystania z technik informacyjno-komunikacyjnych w celu świadomego i krytycznego korzystania ze źródeł wiedzy. Kontynuacja cyklu z roku I. |
|
||
WSL/RTL/KTechL | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia umożliwiające teoretycznie oraz praktycznie opanować klasyczne formy lalkowe, do których należy Jawajka, Kukła, Pacynka. Student poznaje rys historyczny, budowę oraz poetykę poszczególnych form. Ma możliwość zbadać i przepracować tajniki animacji, kompozycji scenicznej oraz zasady dramaturgii etiud aktorskich z wykorzystaniem lalek. Wiedza ta jest przyswajana podczas indywidualnych i zbiorowych ćwiczeń z lalką oraz podczas budowania zdarzenia scenicznego z perspektywy reżysera. W przypadku nauczania online, student rozwija indywidualne umiejętności budowania etiudy, postaci, konfliktu, relacji w sposób kreatywny wykorzystując formy klasyczne. |
|
||
WSL/RTL/KW-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone są szeroko pojętej kulturze wizualnej. W ich trakcie będziemy rozmawiać o zjawiskach związanych zarówno ze sztukami plastycznymi, jak i filmem, sztuką publiczną wysokiej i niskiej rangi, kulturą masową. Ważnym aspektem zajęć będzie analiza kontekstu społecznego oraz historycznego określonych zjawisk. Istotą zajęć jest uwrażliwienie na treści i formy wykraczające poza świat tzw. sztuki wysokiej oraz klasycznych technik artystycznych, jak rzeźba, malarstwo czy grafika. Znaczna część tematów wynikać ma z zainteresowań samych studentów. Na pierwszych zajęciach przedyskutujemy, czym w szczególności chcielibyśmy się zająć w ich trakcie. |
|
||
WSL/RTL/KW-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone są szeroko pojętej kulturze wizualnej. W ich trakcie będziemy rozmawiać o zjawiskach związanych zarówno ze sztukami plastycznymi, jak i filmem, sztuką publiczną wysokiej i niskiej rangi, kulturą masową. Ważnym aspektem zajęć będzie analiza kontekstu społecznego oraz historycznego określonych zjawisk. Istotą zajęć jest uwrażliwienie na treści i formy wykraczające poza świat tzw. sztuki wysokiej oraz klasycznych technik artystycznych, jak rzeźba, malarstwo czy grafika. Znaczna część tematów wynikać ma z zainteresowań samych studentów. Na pierwszych zajęciach przedyskutujemy, czym w szczególności chcielibyśmy się zająć w ich trakcie. |
|
||
WSL/RTL/LC-L | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
- (od 2024-02-12) Przedmioty WSL/RTL rok II sem IV
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WSL/RTL/LC-Z | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest - przybliżenie genezy teatru cieni oraz pokrewnych mu dziedzin sztuki tj. malarstwo, fotografia, kinematografia, - przedstawienie zasad konstruowania klasycznych i współczesnych form, lamp i ekranów cieniowych, - zapewnie wiedzy z zakresu posługiwania się cieniem jako tworzywem teatralnym, - nauczenie konstruowania etiudy cieniowej, - w szczególnych warunkach możliwe przeprowadzenie części programu w trybie online. |
|
||
WSL/RTL/M-L |
Marionetka (od 2024-02-12)
|
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
- (od 2024-02-12) Przedmioty WSL/RTL rok II sem IV
- (od 2024-02-12) Przedmioty wolnego wyboru RTL
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|
WSL/RTL/M-Z | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
WSL/RTL/PLww-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1.Poznanie podstawowych zasad techniki tańca klasycznego i współczesnego, umożliwiające osiągniecie prawidłowej postawy oraz rozwój świadomości i ruchu w przestrzeni. 2.Dokładne, stopniowe i systematyczne opanowanie ćwiczeń, służących rozwojowi i wzmocnieniu poszczególnych partii mięśni. 3.Kształtowanie koordynacji ruchowej oraz poprawa kondycji fizycznej. 4. Kreacja formy tańca klasycznego i współczesnego pozwalająca na zaprezentowanie wartości estetycznych i osobowości artystycznej. 5.Przygotowanie studenta do współdziałania i współpracy z innymi osobami w ramach pracy zespołowej. |
|
||
WSL/RTL/PLww-Z | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1.Poznanie podstawowych zasad techniki tańca klasycznego i współczesnego, umożliwiające osiągniecie prawidłowej postawy oraz rozwój świadomości i ruchu w przestrzeni. 2.Dokładne, stopniowe i systematyczne opanowanie ćwiczeń, służących rozwojowi i wzmocnieniu poszczególnych partii mięśni. 3.Kształtowanie koordynacji ruchowej oraz poprawa kondycji fizycznej. 4. Kreacja formy tańca klasycznego i współczesnego pozwalająca na zaprezentowanie wartości estetycznych i osobowości artystycznej. 5.Przygotowanie studenta do współdziałania i współpracy z innymi osobami w ramach pracy zespołowej. |
|
||
WSL/ATL/P-Z |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2016/2017
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Pływanie / Bieganie Pływanie: Nauka i doskonalenie pływania. Wyposażenie studentów w niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do uprawiania tej dyscypliny sportu, jako formy sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej. Nauczenie bezpiecznego obcowania z wodą. Wykazanie prozdrowotnych i ratowniczych wartości przedmiotu. Gotowość do pracy zdalnej , on- line. Bieganie : Wyposażenie studentów w niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do uprawiania tej dyscypliny sportu, jako formy sportowej i rekreacyjnej. Zachęcanie do czynnego wypoczynku, na świeżym powietrzu z poszanowaniem praw przyrody, wzmacnianie swoich sił motorycznych.Gotowość do pracy zdalnej , on- line. |
|
||
WSL/RTL/P-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Pływanie / Bieganie Pływanie: Nauka i doskonalenie pływania. Wyposażenie studentów w niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do uprawiania tej dyscypliny sportu, jako formy sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej. Nauczenie bezpiecznego obcowania z wodą. Wykazanie prozdrowotnych i ratowniczych wartości przedmiotu. Gotowość do pracy zdalnej , on- line. Bieganie : Wyposażenie studentów w niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do uprawiania tej dyscypliny sportu, jako formy sportowej i rekreacyjnej. Zachęcanie do czynnego wypoczynku, na świeżym powietrzu z poszanowaniem praw przyrody, wzmacnianie swoich sił motorycznych.Gotowość do pracy zdalnej , on- line. |
|
||
WSL/RTL/P-Z | brak | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Pływanie / Bieganie Pływanie: Nauka i doskonalenie pływania. Wyposażenie studentów w niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do uprawiania tej dyscypliny sportu, jako formy sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej. Nauczenie bezpiecznego obcowania z wodą. Wykazanie prozdrowotnych i ratowniczych wartości przedmiotu. Gotowość do pracy zdalnej , on- line. Bieganie : Wyposażenie studentów w niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do uprawiania tej dyscypliny sportu, jako formy sportowej i rekreacyjnej. Zachęcanie do czynnego wypoczynku, na świeżym powietrzu z poszanowaniem praw przyrody, wzmacnianie swoich sił motorycznych.Gotowość do pracy zdalnej , on- line. |
|
||
WSL/RTL/P2-L | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
semestr letni 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Pływanie / Bieganie Pływanie: Nauka i doskonalenie pływania. Wyposażenie studentów w niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do uprawiania tej dyscypliny sportu, jako formy sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej. Nauczenie bezpiecznego obcowania z wodą. Wykazanie prozdrowotnych i ratowniczych wartości przedmiotu. Gotowość do pracy zdalnej , on- line. Bieganie : Wyposażenie studentów w niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do uprawiania tej dyscypliny sportu, jako formy sportowej i rekreacyjnej. Zachęcanie do czynnego wypoczynku, na świeżym powietrzu z poszanowaniem praw przyrody, wzmacnianie swoich sił motorycznych.Gotowość do pracy zdalnej , on- line. |
|
||